Idag.

Lämna Elvira på dagis, åkte till stan o åt frukost på donken med Johanna.
åkte iväg till skolan och hade lite sexuallkunskap "man lär sig något nytt varje gång".
Sen Följde momo faktiskt med och hämta Elvira på dagis, vi satt o dela på en kexchoklad på bussen.

Och i har ju vart på kalas idag ju!
Jag tror inte min unge har ätit så mkt som hon gjorde idag!
4 potioner med tacopaj!
+ tårta efter de!
Hon verkligen proppa i sig som hon aldrig sätt mat förr!
Go unge!

Och jag satt o lekte med såna där träklossar och kände mig riktigt stolt över mig själv, men sen kom min lilla gorila o rasa sönder de hela tiden -.-
Ska fan köpa hem såna klossar till mig själv! tihii :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt och fin blogg du har! :D

2011-03-18 @ 22:55:30
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0