Hold my hand.

Ibland önskar jag att jag var 8 år och bode kvar i radhuset i valbo med mamma och hennes kille.
Att Sandra fortfarande var min bästa vän, och att vi satt hemma hos henne och lyssnade på våran största idol.
Michael Jackson.
Jag var helt beroende av han och hans musik.
Jag minns att jag hade en tröja med ett tryck av honom, då han greppa tag i snorren.

Jag tyckte att det var jätte pinsamt att ha den i skolan, men ändå skulle jag promt ha den.
Han var ju min idol!

Christina, Tina, och Britney var självklart också mina favosar.

Älskar musiken som fanns på "min tid".
Även på dom lite äldres tid.

Musik idag är inget jämförelse med förut.
Nu tycker jag nästan inte om nå musik alls, förstår inte vad som har hänt med musikvärlden.
Vart tog alla bra melodier och texter vägen?
Och alla roliga och bra musikvideos?

Nej dagens musik är bara konstig och inte alls lika bra som förrut.
Förut så gillade jag både text o melodi, nu känns det som att det är anntingen eller.
Bara texten, eller bara melodin.

Det suger att bra musik inte görs längre!



Hur sött är inte detta????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0