Hemma nu.

Nu är i hemma, Elvira ligger i sängen och sover och jag har räknat lite matte med räkningar oh sådant vuxenskit :)
Tog som sagt ett step pass med Jenny på 55 min, Helt underbart!
Gud vad man svettas!
Men är fortfarande kass när det gäller koreografin!
Men jag körde på med det jag kunde ist :)
Jag trodde att man skulle bli jätte trött i benen och inte orka gå upp för trappor efter ett sånt pass, men så är inte fallet tack o lov!

Va ju på sjukan idag också, förljde med mamma på ultraljud och kolla på lilla bebisen.
Det blir en flicka...igen!
Haha min mamma kan bara göra flickor, släkten på mammas sida kan bara göra flickor...
Men Stefans sida är nöjda iallafall då dom bara har pojkar!
Själv hoppades jag på en lillebror men jag är glad ändå! :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite mat, röja undan, planera morgondagen "ska till Ikea", oh sedan sova! :)

Kommentarer
Postat av: Liz

Då kan din lillasyster ärva kläder av Elvira :)

2011-03-26 @ 08:13:46
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0