Haha hon blåste omkull!

Vi tog en promenad till bussen och skulle hem till Jossan o busa lite.
Det blåste väldigt mkt ute och Elvira fick gå o stå själv på marken.
Så kommer det en stor vind, och Elvira är ju inte alls van vid vinden så hon blåser omkull!
Det va det roligaste jag sätt på flera dagar haha!
Hon blåste omkull som ett litet löv stackarn!
Men hon gjorde inte illa sig och blev inte ledsen som tur va, lite förvånad blev hon men inge mer haha.

Ja vi har vart hemma hos Jossan o Jimmy idag på eftermiddagen.
Elvira har haft superskoj då dom precis flyttat till lägenheten o det fanns ju massa spännande lådor med roliga grejer!
Och det bjöds på kakor och massa annat gott !
Toppen!
Och tack gode gud för Jossan som hade nässpray till mig då jag är helt pank som vanligt!

Haft det väldigt mysigt och trevligt på eftermiddagen faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, ville bara meddela att det skrivits om dig på en blogg, jag var med om samma sak, jag har anmält henne via blogg.se och hoppas att även du gör det så att denna tjej kna blockas från bloggvärlden.

här är bloggen http://enbittermamma.blogg.se/2011/march/tycker-det-ser-sa-fel-ut.html länken du fick var det hon hade skrivit om mig. HOppas att du inte tar det allt för hårt, vissa männsikor borde verkligen inte få varken höras eller synas i bloggvärlden.



Kram Hannah

2011-03-06 @ 11:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0