Gym/overoll/snor/solkort!

Ojojoj, igår va jag på sjukan angående mina eksem.
Och dom ville ge mig ännu mer salva, det blev fingret upp i ansiktet på den iden..
Men dom har gett mig ett solkort, så jag ska få sola 20 gånger på sjukan för då ska eksemen bli bättre tydligen..

Och nu har jag inskaffat ett gym kort för härr ska det brännas fett!
Skulle egentligen gyma hela veckan men Elvira är tokförkyld så det blir nog inge av! :(

Vi har använt Elviras rosa overoll in i de sista, nu är den verkligen för liten!
Så hela dagen igår sprang jag runt o letade efter en overoll, det är ju snart vår o då säljer dom inte overoller längre...
Men tillslut hittade jag en inne på Myrona, dock va det storlek 80, och hon har 74.
Tokförstor!
Det gick inte alls.
Så ner idag igen, in på alla affärer, nopp inte en jävel... fören vi kom till Polarn o pyrett.
Hitta en i exakt hennes storlek, passa perfekt, OH REA OCKSÅ!
Men gud vilken tur....PANG 445....Rea vare ja...

Jaja men nu har hon fan en overoll som passar, och en som hon kan växa i!


Det ser förjävligt ut här hemma, jag borde städa eller iallafall plocka undan men jag pallar verkligen inte!
Ååh...ska sitta ner o klia mig på pungen ett tag sen ta i tur med skiten!

Kommentarer
Postat av: linny

Hälsa Elvira grattis på namnsdagen!:)

2011-03-01 @ 20:49:16
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0