Godmorgon Lördag.

Känns mer som söndag tycker jag.
Önska iallafall att det va måndag imorgon, längtar till skolan ju!!!

Elvira ligger o sover sen en timme tbx, inge feber och snoret blir som sagt mindre.
Dock har snorbacillen komit över mig ist..
Suck...jag har nog snorat ner hela lägenheten nu, och jag nyser HELA tiden.

Elvira ville inte ha välling till frukost, nopp hon skulle ha potatisgratäng..haha.
Tokunge..

Får se hur det blir på måndag om hon får åka till dagis eller inte, vill inte lämna henne halvfrisk och å hem henne helsjuk igen.
Men jag pallar verkligen inte att sitta inne längre, det kryper i hela kroppen på mig av att sitta inne hela dagarna.
Och nu när det är sol och fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0