Fy i helvete!

Mina muskler!
åååh, helt knäsvag o armarna är som spagetti!
Har nyss kört bodypump i 60 min på sats!
Så jävla härligt kan jag säga er.
Och jag gjorde ett jävligt bra jobb för att vara nybörjare o vävldigt otränad!
Jag fick iallafall beröm av 2 mer erfarna tjejer så det känns ju skönt.

Jag körde gärnet oh bara pressa så mkt jag kunde!
Nu vet jag iallafall att benmuskler existerar inte på mig, men arm o rygg har jag gått om!

Jag är nu helt slutkörd och det är otroligt skönt.
Nu jävlar ska jag slima till mig, bygga muskler o bli något mer hälsosam!

Svetten bara rann, ända ner till tårna.

Ska dit imorgon också men med Emelie denna gång.
Vad vi kör då vet jag inte, ska in o titta nu vad som finns imorgon!
UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0