Frågor o svar.

Får du många som stör sig på att du är en tonårsmamma?
Inte nu längre vad jag vet iallafall.
Ibörjan va det väldigt många som störde sig på mig och att jag var så ung.
Men efter att folk fått se vem jag är och lära känna mig så har åsikterna ändrats.

Sen så är det väl klart att man får några frågande blickar på stan och så men det är inget jag bryr mig om längre.


hur reagerade din familj/vänner?
Mina vänner ble väldigt glada och stöttade mig hela tiden "ja dom som finns kvar vill säga".
Min mamma blev väl inte så där jätte lycklig och försökte allt vad hon kunde för att prata mig till rätta.
Men jag hade gjort mitt val o så var det.
Tillslut så växte även hennes kärlek till Elvira och nu är det inge neg om att jag har barn.
Mormor älskar Elvira och Elvira älskar mormor.


Finns pappan med i bilden ?
Nej det gör han inte.
Tyvär så, jag har försökt o få honom o träffa Elvira men han är då alltid upptagen med annat.

hur gammal är du? :)
Jag är 18 år, fyller 19 nu i Juli :)

hur många har du haft sex med ?
Det vet jag faktiskt inte..

vill du ha fler barn ?
Ja gud ja, det vill jag verkligen!
Så snart jag gått ut skolan så ska det ploppa ut en helbunt ungar!
Hha.


när blev du av med oskulden ?
Oskulden som jag "gav" bort va när jag va 13.:)


ångrar du att du fick barn så tidigt ?
Nej verkligen inte, att få barn i tidig ålder va nog de bästa jag någonsin har gjort.
Jag har vuxit som människa och är mer självsäker i mig själv.
Jag tror på mig själv mer nu och klarar av saker o ting fasten det är svårt!
Ingen ånger bara lycka o glädje!


hur vill du att din framtid ska se ut ?
Jag hoppas på att jag har fått många barn som håller sams med varandra, att våran familj håller kontakten och umgås.
Jag hoppas på att när jag är runt 40 så ska jag vara gift ha ett bra jobb som jag trivs med och bo i ett stort hus någonstans här i Sverige.
Att jag är lycklig över mina beslut! :)

Vart bor du i detta långa land och bor du med din kille ? :-)
Jag bor i lilla Gävle, lite ovanför Stockholm.
Nej jag bor inte med min kille, för jag har ingen kille :)
Helt i håller singel, Sprid vidare till snygga singelkillar vett ja!! :)



Sorry att det tog sån tid, men allt bara försvann o typ ändrades :S
Någon som försöker hacka mig?:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0