Ett finger på mitt barn och blod hade spillts!

Jag är så fruktansvärt förbannad!
 "hela historan"

Allt börja med att jag skulle med bussen hem från aberg.
En svart kille kliver på bussen och det tar lite tid, då en annan kille som redan satt på bussen förmodligen tröttna på att det tog sån tid.
"äh kliv på bussen nu o sluta tjafsa"
Och förmodligen så tog väl den svarta killen illa mot av hans kommentar och dom börja mucka för att sedan börja slå på varandra.
Vid detta tillfälle stod dom längst fram i bussen.

Jag och Elvira stod i mitten och jag står vid Elviras fötter när allt börjar.

ölflaskor krossades, killarnas tjejer la sig i och försökte gå imellan, även han som körde bussen.
Tillslut så öppnas dörrarna och den svarta killen går mot dörren.
Jag trodde att han skulle kliva av men dom börja tjafsa igen.
I räddsla så ställde jag mig på sidan av Elvira och hängde mig över henne så att om dom skulle börja slås igen så skulle hon inte ta någon skada.

Och precis som jag trott så börjar dom slås igen, fast denna gång precis bakom ryggen på mig.
Jag håller i mig allt vad jag kan medans jag buffas om kring av dom bakom mig.
Jag stod o blunda och nästan bad till gud att inget skulle hända.

Just för att jag va på fel plats vid fel tillfälle fick jag 3 smällar i ryggen.
Rädd och arg som jag va fick jag ett utbrott och vänder mig om mot killarna.


" Är ni helt jävla dum i huvudet, vad fan håller ni på med?!
Det sitter ett barn här i vagnen som skriker och gråtter pga att ni slås.
Tänk om ni skulle smälla till henne, era jälva idioter!"

Och så massa mer.
Jag va flytokig på deras uppförande, och kunde inte hålla mig från att skrika på dom!

Om jag inte hade ställt mig bervid Elvira, och om jag inte hade hängt mig över henne som skydd så hade dom 3 smällarna som jag fick i ryggen hamnat på henne.

3 smällar av 2 fullvuxna män på ett oskyldigt barn på 1 år.
Hur hade det slutat?

Hade det inte varit för att jag har mer vett i huvudet än dom så hade dom fan fått en o en annan smäll tbx.
Men att riskera att något skulle hända Elvira kunde jag inte göra!

Men hade ett enda finger så bara nuddat vid henne så hade det vart mer än bara blod från deras näsor som flygit runt i bussen!

IDIOTER!





Kommentarer
Postat av: Emmy

Oj... :O

2011-03-19 @ 18:49:55
URL: http://emmygustavsson.wordpress.com
Postat av: Minimum

Vilka korkskallar! >=(

2011-03-19 @ 18:50:03
URL: http://confusedteenager.blogg.se.se
Postat av: Annica H

Hoppas att du inte har allt för ont av de smällarna! :(

2011-03-19 @ 19:13:49
URL: http://samanthaslivstil.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: Kan förstå det, det måste ha vart hemskt.

2011-03-19 @ 22:12:12
URL: http://emmygustavsson.wordpress.com
Postat av: mallory

Men hjälp!! vilka idioter det finns vilken tur att det inte var värre och att det "bara" var de tre smällarna... :-/

2011-03-20 @ 11:44:11
URL: http://hellomallory.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men fy, det finns riktigt hemskt människor som inte tänker för sig alls.. Hur är det med din rygg nu? Hoppas du inte har alltför ont.

2011-03-20 @ 19:17:10
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0