Angående träningen.

Idag började jag som sagt med träning.
Jag har ingen lust att försöka med en massa dieter eller några snabba sätt att gå ner i vikt.
Jag vill göra det här rätt.
Nu jävlar ska jag köra på, inte ge mig.
Ska fan bli hälsosam och få en frisk kropp.
Jag vill se Elvira växa upp och se henne åldras och få chansen att se mina barnbarn åldras.
Mitt liv ska inte ha en timeklocka, jag vill leva länge o friskt!
Ska forma min kropp till så jag vill ha den.
Ska bli nöjd med mig själv.

Nu jävlar ska dom här överflödiga kilorna bort, om jag så ska ta i så jag skiter på mig!
Och jag tänker inte sträva efter en speciell siffra jag vill ligga på.
Utan köra på tills jag är nöjd, och sen köra på för att behålla mitt nya jag.

Är så jävla pepp!

Kommentarer
Postat av: mallory

Hehe det är bra!! Det kommer öka din förbränning, men givet är de ju lättare om man sköter kosten med ;-)

2011-03-07 @ 21:37:08
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0