"svar till sofia" Jag vet mkt väl att han ...

"svar till sofia" Jag vet mkt väl att han egentligen inte har något ansvar....men jag har. Det är mitt ansvar att se till att elvira har kontakt med sin familj den bollen är min. Och jag gör allt jag kan för att göra det så bra som möjligt. Jag hänger inte ut honom som en dålig pappa...jag har aldrig påstått det och kommer aldrig att göra det heller. Och du sofia skriver detta som att du vet exakt vad som försegår här när du inte har någon anning...och nej jag är inte perfekt men ingen är perfekt. Att ens försöka sig på att vara perfekt är enligt mig löseri med tid. Alla har sina brister vissa större en andra...perfektion är olika för var och en. Jag skriver vad som försegår i vårat liv till ja random människor men gissa vad...jag skriver sanning. Jag skriver det som behöver komma ut från mitt hjärta och kommer alltid att göra det.


Kommentarer
Postat av: Annica H

Stå på dig, du har folk bakom dig som stöttar dig i allt du gör.

2011-06-19 @ 23:52:28
URL: http://jagihemlighet.blogspot.com
Postat av: emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

vilken jävla kossa som skrev den där kommentaren! Hon verkar inte ha mycket innanför pannbenet =)

2011-06-20 @ 08:11:12
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kossa? Jag menade inget illa med det jag skrev. Kände bara att jag ville säga min åsikt då jag faktiskt ''känner'' båda två mer än ni tror. Säger ingenstans i min kommentar att ni inte tar hand om Elvira, jag vet att du är jätte bra med henne Lotta och att hon är en jätte härlig unge. Det var inte alls det min kommentar handlade om. utan mer att Sebastian inte ens vet att du skriver dessa saker i bloggen om honom, och vissa inte alltid så positiva. Men som jag sa, jag ville bara yttra min åsikt och utifrån ditt svar så verkade det inte som du tog illa upp lotta, vilket var bra för det var absolut inte min mening!



Hade jag skrivit något i stil med det ''emelie'' just skrev till/om mig. DÅ hade jag varit elak och gjort påhopp. vilket jag inte gjorde.... men jag tar inte åt mig för det enda jag ville var att säga: tänk dig lite för vad du skriver, för det försvinner aldrig när det väl finns på internet. kanske hört uttrycket ''allt står i bläck''. Och han kommer absolut inte ta åt sig och ändra sig efter den texten, utan mer dra sig undan. SÅ mycket känner jag honom, att jag kan påstå det!



Men fortsätt kämpa, på ett annat och bättre sätt!

Det är självklart att Elvira ska ha sin pappa i närheten!

2011-06-20 @ 13:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0