Paaaaniiiiiik! Jag hatar hatar hatar HATAR...

2011-06-26_12_09 (MMS)

Paaaaniiiiiik! Jag hatar hatar hatar HATAR gamlingar! Jag har verkligen fobi för dom! Då menar jag dom som typ är en dag ifrån att dö...jag tycker som är skit läskiga! Men tänk er själv att ni sitter på en buss som jag gör nu och det sitter en gubbe på 7394815 år brevid dig som ser ut att vara död..likblek....luktar som ett lik....för varje andetag den tar så pustar du ut för det låter som han kommer dö vilken sekund som helst....och vad gör du då? Vad skulle du göra om gubbe brevid dig dog? Och han dessutom sitter längst ut! Joo man måste klättra över en död gubbe för att komma av busen! Ååååh jag hatar sånt här!!!


Kommentarer
Postat av: Annica H

Nejjö, gamlingar är det bästa som finns. :) Det är de som fixat så vi kan leva såhär som vi gör. :) Känn tacksamhet istället för panik :)

2011-06-27 @ 13:01:06
URL: http://jagihemlighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0