Otroligt långtråkig dag utan Elvira!! Man ...

2011-06-21_22_20 (MMS)

Otroligt långtråkig dag utan Elvira!! Man kommer verkligen inte på något alls att göra! Sitter och tittar på sytycd.... So you think you can dance....vet inte om jag stava rätt men skit samma. Åhh jag blir så sugen på att börja med dans...känner hurdet rycker till i höfterna på mig. Zumba och step är ju mina favopass på gymet just för att det påminner om dans!! Vi får se! Hmm vad ska man hitta på imorgon då? Hoppas det blir fint väder så man kan gå ut och leka.... Ojoj hör hur elvira hostar i sängen....hon har dragit på sig en förkyldning verkar det som... Nej nu börjar det igen ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0