Onsdag

Vi tog ledigt från dagis idag.
Vi var på bvc och fick spruta :(
Men det gick bra .
Hon är nu 76,5 lång och väger 9,3 kilo.

Haha inte ens 10 kilo :O

Sen gick vi + emelie och Wilma och åt mat i polhems matsal.
Jag tycker det är så kul att få blickar på mig när jag har Elvira med mig iskolan.
Alla undrar " vad gör barnet här, är det hon som är mamma, går hon ens här?"

Stack över till mamma en stund efter att vi vart i skolan, sedan hem och åt mat.
Ut och Lekte med Emelie och Wilma, nu sover Elvira.
Hon somnade så skönt i min famn.
Det är inte ofta hon får göra det men ibland vill jag bara hålla om na och aldrig släppa!
Min lillfis!

Nu återstår.....ja jag funderar på att baka någon kaka....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0