Mitt älskade barn, min solstråle,min glädj...

2011-03-27_13_34 (MMS)

Mitt älskade barn, min solstråle,min glädje och lycka..mitt allt! Det gör ont att titt på dig pga din skönhet,det gör ont i mig av tanken på att ditt lila hjärta en dag kommer bli krossat. Jag gör allt för dig verkligen allt. Du är värd så himla mkt och ska endast ha det bästa. Jag kommer alltid ALLTID att älska dig mitt kära barn det ska du veta. Det finns inga ord som kan beskriva min lycka för att fått en sån underbar liten tjej som dig. Du får en grå och trist dag till att bli den bästa. Du är ett ljus i mörkret ett hopp i sorgen du allt som är bra. Jag vill att du ska veta att jag gör verkligen mitt bästa när det gäller din far. Jag försöker och försöker men mitt psycke orkar snart inte mer. Det tär på mig att din egna pappa stötter bort dig att han hellre roar sig med annat än att umgås med dig. Det gör så ont i mig att ta det här och i vetskapen om att du och din far kanske aldrig kommer få en ordentlig kontakt med varandra. Jag gör allt jag kan glöm inte det! <3


Kommentarer
Postat av: Annica H

Så fint du skrev! =) Nästan så jag själv sitter här och gråter!

2011-06-19 @ 22:55:45
URL: http://jagihemlighet.blogspot.com
Postat av: Sofia

Du kanske ska sluta ''hänga ut'' honom som någon dålig på din blogg. Han har ställt upp med mycket när han egentligen inte måste ställa upp alls, men kanske inte är en perfekt pappa hela tiden. Du är inte alltid en perfekt mor heller kan jag säga dig! Och han kanske inte vill detta lika mycket som dig, men tycker bara att det är fel att skriva såna saker om honom till random folk som råkar ramla in på din blogg. Tänk dig lite för, han har säkert också känslor!

2011-06-19 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0