Mamma träff.

Idag äre mamma träff i boulongeskogen.
Jag hoppas att alla kommer så jag inte blir helt själv nu haha.
Fast det gör inte så mkt heller, men otroligt tråkigt om ingen kommer när dom sagt att dom ska komma.

Det verkar bli skapligt väder iaf, vi har packat ner filt och leksaker så vi ska bara käka och sedan köpa lite fika.

Sitter hemma hos mamma nu och använder datorn.
Dom är inte hemma...dom är typ ute och kampar i ett tält som är nästan lika stor som min lägenhet haha.

Jag sket i att filma när jag sov....man såg typ inget och jag pallade inte sova med lampan tänd.
Inte för att jag direkt sov något inatt, jag har vart orolig hela natten och legat och spänt mig!
Inte för att jag har något att oroa mig för? :S

Nej nu ska jag och Elvira ta och köra imse vimse spindel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0