Jag är som jag är när jag inte blev som ja...

2011-06-12_22_53 (MMS)

Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle!! Anyway galen kväll igår...för min del iaf. Det gick lite över styr haha... Blev totalt misshandlad igår...minst 30 st som va på mig....så jävla fegt och jg som va helt själv!!! Ont i hela kroppen...och kan tyvär inte anmäla då det är otroligt svårt att identifiera dom...dock kan man ju ta blodprov då dom alla bär på mitt blod....den största frågan nu är bara om det går att anmäla myggor??


Kommentarer
Postat av: Annica H

Haha, du lurade mig där.. :) Jag trodde verkligen du blivit misshandlad. Och jag blev helt fundersam då du sa att det inte gick att anmäla ;)

ler

Men sådan är jag, då jag inte blev som jag skulle :p

Kram

2011-06-13 @ 10:29:35
URL: http://jagimitten.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Haha jag trodde något hade hänt :P

2011-06-13 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0