Jag är för gammal för sånt här....jag känn...

2011-06-26_22_54 (MMS)

Jag är för gammal för sånt här....jag känner mig som.en medelålderskvinna som försöker bevara sin ungdom genom att vara uppe sent på kvällarna och festa helgerna låga....som att jag hittat mitt första gråa hårstrå på "musen" och funderar på att bleka...som att jag är 60 och...upptäckt dildon?.... Nej nu gick det lite för långt..natthumor.... Jag måste börja gå o lägga mig tidigare och sluta dricka cola på kvällarna... Anyway imorgon vankas dagis för elvira. Kör på varanan vecka. Idag på eftermiddagen va elvira på toppen humör. Hon va på riva,bita,nypa, dra mamma i håret humör! Inte att hon var arg eller så nejnej hon tyckte det va jätte kul och gjorde en lek av det hela....ju mer hår hon drog bort från mitt stackars huvud ju roligare va det... Eller ju högre mamma skrek när hon nöp mig destu roligare blev det då med! Och när jag sa åt henne så bara hånskratta hon mig rakt i ansiktet... Tack o lov räknas inte kuddkrig som barnmisshandel! Haha neej då skoja bara :-) Now time to sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0