Elviras bästa vänner ;-) haha. Nu har jag ...

2011-06-17_14_23 (MMS)

Elviras bästa vänner ;-) haha. Nu har jag sålt min soffa...den låg ute i ca tio min innan den blev köpt. Så idag har jag handlat massa mat!! Har precis ätit mat också för den delen. Jag emelie och ungarna käkade kyckling o pomes. Snacka om paltkoma nu...helt jävla död. Har satt ihop köksbordet också ochställt det på plats, ska ta en bild sen så ni får se hur mitt vardagsrum ser ut just nu haha. Men det blir bättre sen när jag fått min bäddsoffa och släng upp sängen på vinden. Nästa vecka är elvira hemma. Så då ska vi passa på att sola,leka och mysa som bara den! Allt för oss just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0