Elvira är en mördare!

Jo det är sant!
Igår...nej förrgår så höll hon på o leka vid datan min, sedan är hon på datan och grejar och lyckas stänga av den.
Jag ska sätta på den igen men neeeejdåååååååå...död!
Funkar inte, tittar så att alla sladar är i och blahblahblah....men nej.
Hon dödade min dator med sina små onda fingrar!
GRRRR mami is not happy!

Jaja den låg ju typ på dödsbädden iaf så.

Har vart på sjukan idag, va på röntgen ang njuren och fick åka in i en magnetröntgen.
Lite tufft faktiskt, så där som man ser på tv :P
Inte ett dugg läskigt.

Sitter i skolan och vi har nyss tittat på film.....om Hitler och de där.
Hemsk hemsk hemsk film, min lärare borde få en smäll som fick mig att se den!


För övrigt ska jag följa med moder till barnmorskan nu snart!
Om 20 min faktiskt, sedan hämta skrutt och sedan äta lunch.

Ska på kalas idag också...what more?
Wellwell jag uppdaterar så fort jag är i närheten av en dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0