Denna dag börja med att vi vaknade ofc...l...

2011-06-23_22_33 (MMS)

Denna dag börja med att vi vaknade ofc...lekte hemma en stund för att sedan luncha på en kinaresturang med en kompis. Vi tog bufen och elvira åt tills hon storkna haha. Ner på stan en sväng och gissa vad.....jo jag har köpt en laptop!!! Helt underbart! Så nu ska jag kunna blogga från datan igen ;-) Ska grejsa lite me den nu snart så den kommer igång. Efter det drog vi till jenny och det blev full rulle. Jenny hade nagelkunder så jag passade ungarna...mata dom och bada dom och goa och lekte. Damm vad jag är helt slut just nu! Elvira har bajsat på golvet...och i badkaret....tror att hon har mjölkalergi.... Anyway så städa jag undan efter ungarna....kändes som 15 haha. Är helt död men kul har vi haft det!! Nej nu har jag inte tid mer.. Får se om jag får igång datan ikväll....är inte så teknisk av mig!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0