Åååååhhhhh pust o stön o gäsp!!! Vilken da...

2011-06-14_20_54 (MMS)

Åååååhhhhh pust o stön o gäsp!!! Vilken dag! Dgen började men en promenad,vi.gick o köpte present till momo som fyller 38 idag. Hha 2 lådor pigelin "under graviditeten så har hon fått tjing på pigelin" så det uppskattades! Dock ska hon få en ordentlig present sen när jag har pengar i fickan. Tog ett gympass med jenny och höll på o dö....hämta elvira o emelie o wilma kom hem till oss. Sedan till momo på kalas...tog ett zumbapass nu på kvällen och jag svettades floder haha. Direkt efter tog jag o emelie en redig promenad. Så idag har jag vart jävligt duktig!!! Imorgon ska faster ha elvira så då ska jag springa runt o titta efter en bäddsoffa o köksbord :-). Fick möbelbidraget jag söket!! Det blev en lyckodans i momos sovrum haha. Just nu sitter jag svettig som en gris o äter skorpor. Ska snart ducha sen sooovaa!!


Kommentarer
Postat av: Längtan efter barn

Riktigt mysig blogg du har :D

2011-06-15 @ 21:48:49
URL: http://ilongingforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0