Vi kommer att dö..

Vet inte om ni har hört det men Norge har bombas...
NORGE VÅRAN GRANNE!
Terroatack!
Förstår ni att vi kommer att dö, snart kommer dom hit och skjuter oss allihop.
Eller bombar ihjäl oss..

Jag är helt seriös, jag är livrädd just nu.
Jag har panik, jag tror på allvar att detta är slutet på mitt liv...
Faaan, skulle kunna skita på mig just nu!
Vill bara krypa ner i fosterställning grina och tycka synd om mig själv!

dödödödödödödödödö.

Och Elviras faster Johanna är där nere, tack o lov lever hon men hon är precis där det har bombats.
Hon lever nu, idag..
Men i morgon då?
Om det kommer fler atacker, en till bomb....lever hon då?
Skit orolig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0