Sommarkväll

Jag gjorde som jag sa att jag skulle göra, jag åkte hem och sov i 2-3 timmar och gud vad skönt det va!
Det var ett tag sen nu man kunnat sova mitt på dagen, ska nog köra på det imorgon också!

I eftermiddags så var vi ner på stan en sväng, va ju sommarkväll och massa roliga uppträdande.
Var väl där i ca 2 timmer innan vi drog hem.
Jenny stack till jobbet då också så sne följde med hem och nattade ungarna med mig.
Hann somna på soffan innan JEnny kom hem, så nu är jag jätte pigg efter att hon väckte mig!
Vi ska mysa ner oss i sängen och titta på en film....okey jag kan förstå att folk tror att vi är tsm haha!

IAf är jag väldigt mkt barnledig imorgon, först ska hon ju på dagis och sedan kommer Elviras faster och farmor och hämtar henne där och lämnar henne vid läggdags på kvällen..
Vad ska jag göra då då tänkte för mig själv....men det finns ju 2 barn till + ett stökigt hus som behövs städas...som varje dag haha.
Fattar inte hur dom lyckas att släppa en sån jävla bomb varje kväll!
Men det gör dom, nej nu är det mysdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0