Ont..

Elvira har fått tag på en påse med sugrör....så nu har hon inrätt vårat hem med dom där sugrören..
Gulligt...
Jag ligger utslagen på soffan, känner mig död.
Börjar känna att det sticker till i sidan av ryggen...njuren.
Nej snälla inte nu igen, jag blev ju av med det ju, det försvann ju för inte allt för länge sen.
Kan min kropp bara få vara som en vanlig kropp utan en massa problem som inte syns på test?
Neej då...Men förmodligen är det bara lite molvärk som jag kännt tidigare.
Men jag är så trött att det alltid ska vra något som är fel, fast det inte är det.
Jag får ont lite överallt och vill kapa av kroppsdelar men när man kommer till en läkare så hittar dom inge fel..
Ligger det i huvudet då kanske?
Eller vad är problemet, finns smärtan bara i mitt huvud?
Jag bara tror att jag har ont, och därför visas det inte på test och prover..
Kanske ska undersöka hjärnan lite också haha.

Nej fyfan, nu börjar jag må illa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0