Lördag

Idag är jag och Elvira ensam här hemma, jennys ungar är hos deras mormor och Jenny är ute på äventyr.
Hon ska " om jag fatta det rätt" ligga i en boll och rulla ner för en backe....
Det är något man kan boka in, en upplevelse eller vad tusan det var.
Det låter riktigt kul faktiskt.

Har slängt i ungen lite käk och nu sover hon lunch.
Själv sitter jag och slöar i soffan som en potatis.
Var uppe lite väl sent igår men det va min favo film på tv igår!

"what´s love got to do whit it"

Tina Turners självbiografi...stavas det så?
Hmm hur var det med svenskan egentligen?

ååh den är ju så jäääävla bra!
Älskar den filmen,  och den slutade 02:20...
Så det blev inte överdrivet mkt sömn för min del men helt klart värt det!

Sol är det idag också, skönt!
Dock orkar jag inte med sol...men härligt med värme!
Nej det var allt för stunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0