Kväller.

Time för att sova snart.
Imorgon inväntas många viktiga samtal, samt att jag ska till arbetsförmedligen, samt ett par andra ärenden.
Städning kanske skulle vara en bra sak att ta tag i, 3 ungar som släpper en bomb på riktigt kan jag säga er.
Golvytan är gömd någonstans under alla leksaker och kläder!
Haha men det är väl så att vara 2 vuxna och 3 barn.

Nu är jag halvvägs in i min dröm.
Jag bor i ett radhus, och har "3" barn.
Ett är ju mitt och så får jag bonusbarn.
Helt underbart.

Ååh Elvira börjar verkligen fatta tycke för Wilma och Othilia, hon ska jämt hålla på att krama Othilia så hon brottar ner henne haha.
Och pussas!
Jätte kul att se!
Dom tycker ju också om henne, men Othilia gillar inte det där med brottningskramar haha.

Och så ska momo o mofa ha Elvira hela dagen imorgon och natten, så då passar det bra med städningen.
Ja nej en hel del grejer som ska bli gjort imorgon!

Men nu så ska vi sova.

Kommentarer
Postat av: annelie

hur gammal är du? :)



Jättefin blogg föresten :)



2011-07-08 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0