Kaos..

Idag sa Jenny katt nej till Elvira och gav henne en rejäl smäll på armen så att hon har ca 3-4 djupa sår.
Lillsnuttan, men hon har vart på honom jätte mkt och jag har sagt ifrån.
Både bra och dåligt, nu kanske hon låter katten vara men min lilla bebis har ont i armen :(

Sen kom sne "pappan" hem med Othilia och Wilma, vi lägger ungarna och Wilma klättrar ur sängen.
Och pang så landa hon på ansiktet och börja blöda näsblod, en bula i pannan och en fläskläpp.
Lillsnuttan :/

Och jag hade råkat tagit med mig Jenny bilnycklar hem så va tvugen att skynda mig ner till hennes jobb och lämna dom.

Men nu är allt bra, Elvira och Othilia sover, Jag och Jenny är hemma och Wilma nyper sin pappa i tutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0