Goda nyheter...Elr?

Nopp inte ett jävla fel på mig, allt ser helt perfekt ut.
Och det finns ingen som helst jävla anledning till att jag ska ha ont...nehe okey...
MEN VARFÖR HAR JAG ONT DÅ IDIOTJÄVLAR!!!!
Så jävla trött på att ständigt ha ont någotstans, men nopp det finns inge fel.

Ska jag behöva be dom på mina bara knän att ta bort organ efter organ + kroppsdelar?

Om jag fortfarande har ont i en veckas tid så ska jag komma tbx...
Mm men smärtan kommer gå över tills dess så jag inte måste åka in för fler prov.
Och sen om några månader kommer samma sak hända igen, och dom kommer inte fatta vad problemet är, och sen kommer dom väl tro att jag är en narkoman som bara ljuger om smärtan för att få smärtstillande, så när jag har vart på samma sjuk hus, 40 gånger, för samma smärta, som jag egentligen inte ska ha....så kommer dom väl inte ens och hämtar mig eller släpper in mig för den delen.......
JÄVLA FAN HELVETES KROPSS JÄVEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0