God morgon kära bloggläsare. Jag och elvir...

2011-07-30_09_31 (MMS)

God morgon kära bloggläsare. Jag och elvira har legat myst här i soffan i 2 timmar nu snart. Just nu försöker hon döda mig med sugrör...hon ska köra in dom i min näsa, öga,öra, mun,kind,rygg,hals,mage och mellan tårna.. Hon har redan misshandlat mig med sina vassa armbågar lite överallt på mig kropp...suttit på mitt ansikte...bitit mig i örat...kiklat mig på rumpan och inspekterat min tandställning. Go ungen min vad full i liv du är! Ibland undrar jag om småbarn verkligen har fler blåmärken än småbarns mammor har? Ska göra oss i ordning och dra hem till jenny för att hämta lite mer tvättkläder. Vad ska vi mer hitta på då? Ja vi får väl se helt enkelt. Hoppas ni har haft en lika lugn och mysig morgon som jag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0