Gläjde + damp.

Hela dagen på Furuvik va helt underbar, vi hade hur kul som helst!
Men när vi kom hem så kom vi tbx till verkligenheten.
Fick ett damputbrott på Elvira som verkligen vägrar att lyssna på mig.
ALdrig någonsin lyssnar hon.
UNgarna satt och åt gröt på kvällen, och Elvira ställde sig upp 109726 gånger.
NEJ SÄTT DIG NER....sa jag lika många gånger, och var tvungen att sätta ner henne.
Men neej hon ställer sig upp igen, o igen, o igen.
Till slut fick jag damp.
Slänga upp unge på axeln, ner i badet, skölja av snabbt som fan, på med blöja, bums i säng.
DAMP.....Andas...Andas....Andas....Andas....ANDAS.
Jenny badade dom andra ungarna.
Efter en stund gick jag in till Elvira, tog upp henne och gav henne välling så vi inte somnar som ovänner.
För det får inte hända.

Jag ska verkligen vara stenhård nu med henne, det ska bli ett slut med det där vägrande och hånskrattet så fort jag säger åt henne.
Nu jävlar jag ska ha sån pli på ungen att...att...att jag inte ens behöver säga åt henne vad som är rätt o fel!
Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0