Ett beroende.

Du testar en gång, tror att det aldrig ska hända igen.
Men du vill göra det iaf en gång så du har testat.
Du gillar det, det var kul och rätt så häftigt.
Du gillar känslan.
Du ångrar dig inte, du borde inte göra det igen du vet det...Men du funderar ändå på om det ska bli en nästa gång.
Hur/vart/när isf..
Blir du lika glad som förra gången, kommer du gilla det lika mkt..
Du tvekar, men du kan inte låta bli.
Så det blir en gång till, och du gillar det lika mkt som förra gången.
Om inte ännu mer, men redan nu planerar du näsa gång.
Du kan inte hålla dig, du vill ha mer mer mer.
Du blir fast, gör det om och om igen.


Gaaah jag vill tatuera mig igen, o igen, o igen igen igen igen igen.
Jag blir galen.
Vill ha en text från lejonkungen 2  " Inget berg är för brant, om du tror blir det sant"
Fast på typ arabiska... 


لا يوجد الجبل حاد جدا، إذا كنت تعتقد أنه صحيح

Och så tänker ni er den på min underarm...på sidan ....så jävla snyggt skulle det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0