Blev utskriven senare på kvällen. Det är n...

2011-07-25_10_56 (MMS)

Blev utskriven senare på kvällen. Det är njuren som spökar, har smärtor och igår fick extrema kramper så jag bara skrek rätt ut för det gjorde så ont. Och domna bort i armar och ben pga hyperventileringen. Jossan va hemma hos mig när första krampen kom och fick panik så hon ringde ambulansen..jenny va på g till mig och skulle hämta sina grejer, men fick elvira på köpet. Kom in till sjukhuset och fick smärtstillande, dom tror att det är njursten. Momo o stefan kom och hämta oss och skjusade oss till jenny. Vi spenderade natten här och på morgonen så kom momo o stefan o hämta elvira så jag kan vila ut. Jag har fortfarande ont men det är kontrollbart...och trött som faaan är jag. Men allt är typ bra nu iaf. Ska in på röntgen sen nästa vecka och se vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0