Barnledig

Momo och Mofa kom hit runt 10 tiden och hämtade Elvira och mig.
Jag åkte ner till arbetsförmedligen på sommarjobbs interjuv...stavas det så?
Anyway, man hade 5 min på sig att berätta om sina egenskaper och berätta varför just DU skulle anställas.
Vi får väl se hur det går, men det kändes lite tveksamt..

Hmm...

När jag kom hem igen så hade Jenny städat hela radhuset jätte fint, utom toan haha.
Den är min säger hon....och den är värst då vi har blivit drabbad av myror!
Både vanliga och flygmyror...mindre kul.
Men vi har ringt om det så snart borde det bli fixat.

Vi håller på att planera flytten och ringer runt och kollar hur läget ligger till ang vissa saker.
Vi ska ner på soc imorgon för tydligen fanns det info som vi inte fått som vi måste få veta...
Ja jag är väldigt nervös för det kommer säkert vara något som bara pissar ner hela grejen med att flytta ihop!

Förövrigt har vi vart och bada idag nu på kvällen en stund, vi var inte där så länge men mysigt var det.
Tänkte skriva att jag ska gå och städa undan nu men toan tar jag faktiskt imorgon.
Nu ska jag bara njuta av det fina runt om kring mig och njuta av tystnaden för att sedan sova gott.
Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0