Aldrig aldrig aldrig aldrig mer! En otroli...

2011-07-06_16_37 (MMS)

Aldrig aldrig aldrig aldrig mer! En otroligt jobbig dag,bland det värsta jag vart med om i mitt liv!! Fått tvinga ungarna att sitta stil hela dagen,vi vuxna har inte ätit ett skit, griniga barn griniga föräldrar pissig helvetes jävla äckliga dag! Jag känner mig så vidrig och inte gjort något annat än skällt på barnen känns det som. Jag skulle kunna börja grina nu faktiskt. Och när vi äntligen ska plåtas så är min unge så trött att hon såg jätte sur ut på bilderna och jag såg ut som en svättig padda med ett fejkat leende då elvira klängde på mig hela tiden och bara pissa ner dagen. Några fina bilder blev det iaf och just nu vill jag bara hem och duscha...och dö! Hemsk dag aldrig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0