1 år och 8 månader igår, och kan redan sny...

2011-07-28_14_16 (MMS)

1 år och 8 månader igår, och kan redan snyta sig, torka pullan efter toa besök och ta på sig skorna själv. Mammas lilla guldklimp :-) Just nu så ligger jag i soffan och letar navelludd....alltså glor på tv och gör ingenting. Elvira springer omkring och skriker sluta....hmm ett ord man sagt ganska mkt kanske. Lite kul nu förtiden då jag skäller på elvira och säger åt henne att sluta så skäller hon tbx och säger sluta åt mig... Hm tokungen min! Har inga planer för idag, hade tänkt att gå till lekparken med vädret håller mig inomhus. Och elvita verkar lika nöjd och glad för det. Tror inte att hon är mjölkallergiker då hon fortfarande är lös i magen. Ska ta och prata med bvc och kolla om man kan ta stickprov för att se om hon har allergi mot något eller bara har en känslig mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0