Tvätt och städ!

Dagen började med att Elvira hade bajsat igenom blöjan!
FYfan vilket jävla lass det va, jag brukar inte vara känslig av mig men det här va nog den värsta blöjan jag någonsin bytt.
Va nära på att spy ett antal gånger.
Înte ens igår när Elvira lyckades dra av sig blöjan lite halft och bajsa på golvet för att sedan smeta ut det på alla golv i lägenhet OCH äta av det, inte ens då va jag nära på att spy!
Usch usch usch!

Idag är det en bra dag, Elvira är på topphumör vilket är VÄLDIGT skönt!
Hon har lekt och stojat precis som normalt,haha och pruttat på min mage!
Hon prutta på min mage i kanske en halvtimme, haha hon e rolig hon!

Idag kan jag säga er att det behövs städas!
OCH tvättas!
Verken jag eller Elvira har snart några kläder kvar som är rena..
Men det bli mot kvällen.
Nu medans Elvira sover ska jag ta och laga lite mat för att sedan slappa lite innan jag anstränger mig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0