Trött jag blir !

Min dag .... började med att jag skulle till bussen, men bussen bara kör förbi mig fast jag står och vinkar....och den va inte ens full!
Kul att vänta 15 min till i kylan....
På väg hem från att lämnat Elvira på dagis så somnar jag på bussen.... haha åkte för långt men de va ingen fara :D
Det här är något jag verkligen skäms över så grymt mkt, jag har svansen mellan benen!
Jag skulle hämta Elvira på dagiset kl 2.... kl 3 är jag där för att jag försov mig.
Det är hemskt, jag vet !
Jag kännde mig så himla oansvarig och verkligen som en liten skitunge!
Och det ska då aldrig ALDRIG ALDRIG hända igen ALDRIG!
:(

Elvira somnade strax efter 7, helt underbart för det är den tiden jag vill att hon ska sova om nätterna.
Igår somnade hon halv 7 och sov hela natten!
Så vi håller tummarna att det här håller i sig nu!

Nu är det lite undanplock som står på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0