Suck o stön livet går vidare.

Ja jag va ju i skolan igår och trodde att jag skulle få börja då men neej då .
Dom har ju tydligen väntetid....och det kunde han inte säga i höstas när jag va där och prata med honom, eller nu i dec när jag ringde och prata med honom att jag skulle börja nu till våren...IDIOT!
Jag som hade längtat :(
Men med lite tur så är det bara några dagar sa han....vem vet hur lång tid det kan ta annars..

Ja nej så ingen skola än, men Elvira är iallafall på dagis.
Och fortfarande verkligen skiter i mig haha.
Men det är bra ändå för då vet jag att hon trivs.. men jag kan ändå inte sluta vara lite avis på andra föräldrar vars barn blir ledsen när dom går!

Idag stå städning och dusch på listan.
Ska diska lite bara och sånt skit.

Sen imorgon så ska jag till UM och beställa tid för att göra lite tester och kolla för säkerhetens skull att jag inte har någon köns sjukdom.
Vilket jag inte tror, men hellre att vara säker än osäker.
För jag ska ju sätta in en spiral och då måste mn vara "ren".

Kör på ett gravtest då också haha.
Inte för att jag är gravid men dom vill vara 100 på det!
Ja nej nu skas det städas..

Sen duscha!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0