Söndag tand nr 11

Den här dagen är mkt mkt bättre, knappt något gnäll alls från Elvira.
Det verkar som hon kör med det varanandag typ.
OCH IMORGON BÖRJAR SKOLAN haha.
Tjatar jag om det mkt?

Iallafall så har vi inga planer för idag, och jag har nyss märkt att tand nr 11 har spruckit upp!
Kan det kanske vara därför hon har vart gnällig?
Hon har nu 3 tänder som har spuckit upp men inte kommit ut helt.
Alltså 6 tänder upp och 5 nere!
Oh idag är hon bithumör kan jag säga er!

Och slänga saker ner i toan....Bland annat min SKO! lite blöjor och leksaker...SUCK!
Haha ja jag får väl skylla mig själv?
Det är ju ändå jag som ska hålla koll på henne^^

Kommentarer
Postat av: Hampus mamma

usch, jobbigt när dom får tänder, ser inte alls framemot när hampus börjar få sina! :/

2011-01-13 @ 02:47:19
URL: http://sandraaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0