Some update..

Igår så va jag o fyllde i tatueringen, jag har ju råkat klia bort 2 små prickar av misstag :(
Men vi fyllde i det igår iallafall :)

Idag så va jag först hos mamma och somnade till ett tag super skönt!
Hämtade min sovandes Elvira från dagis, för att sedan åka hem till Jossan o Jimmy.
Lilla Alexia va där också, riktigt gobit.
Åkte hem för ca en timme sen, Elvira va helt slut när vi kom hem och jag med!
Men inte sova än, för jag lä ju få i mig något att äta jag med.
Så det får bli kyckling och ris!

Imorgon är det fullt upp, ska till MVC?!?! Ojoj är det något ni har missat nu???
Följa med Jossan till ö&b,  vara barnvakt till Alexia medans Jossan o Jimmy åker och Handlar och sedan vaxa Jontes rygg haha !
Mm Fullt upp.
Fast jag längtar mest till mvc, ska bli så himla roligt!


Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Ska du sätta in spiral? ;)

2011-01-14 @ 00:45:48
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0