Skolan

Har precis kommit på vilken jävla surkärring jag har blivit.
Sitter där i klassrummet och känner hur ilskan smyger på sig så fort någon inte är tyst.
Okey om dom skulle småprata men det gör dom inte utan det är . ÖÖÖÖÖH SKA VI RÖKA ELLER!!?
ÖHH GE MIG EN CIGG, ÖÖÖH SKOLAN SUGER, ÖÖÖH KÄFTEN DIN HORA, ÖÖÖÖH AH MEN SKA VI KÄKA EN PIZZA SEN ELLER?

Väldigt irriterande kan jag ta o berätta för er...
Haha kul att se ändå hur mkt man har förändrats på ett år.
Från o vara en stökig liten skit unge, till att verkligen sitta o knodda så mkt som det går!

Jag har redan gjort ett matteprov o det fick jag g på.
Det kändes som jag skulle få ig-, men det gick helt okey (Y)
Så det känns ju super bra!

Idag så har jag shoppaat lite!
En ny jacka nu när det börjar bli lite varmare, ett par skor, en ny plånbok och en väska som jag kan ha skolböcker i.
Jag ska verkligen ligga i nu och plugga ut av helvete!
Inte ett ända ig ska jag ha, om jag får g i alla ämnen så är jag nöjd!


Hha jag i skolan ^^



Trött tjej påväg hem från dagis!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0