Seprationsångest!

Man pratar ju om att barn kan få seprationsångest när dom börjar på dagis.
Det kan jag ju säga att Elvira verkligen inte har.
Men jag har det!!

Jag får så grymt lite tid med henne nu, det gör verkligen ont i mig när jag lämnar henne på dagis.

06:30 vakna o göra oss iordning
07:00 åka till dagis
07:30 Lämna på dagis
15:00 Hämta från dagis.
16:00 Äntligen hemma
18:00 Lägdags.

Alltså 4 timmar vaken tid får jag med henne!
Och då sitter vi på bussen i ca 1,5 timme om dagen!
Alltså bara 2,5 timme för bus, lek och mys!
Jag får ju så klart ta igen det på helgerna men ändå!
På 5 dagar så är det bara 20 timmar vaken tid som jag får med henne!
Det känns så hemskt!
Jag gillar det verkligen inte!

Men det är ju ändå ett måste!
Och sen när jag börjar gymnasiet så får jag väl ännu mindre tid med henne!
:(
Nej fyfan för det här!
Jag saknar ju min bebis som faaaaaan!

"fast tvärtom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0