Övertrött,ville inte sova, taxi!

Ja gott nytt år då....känner mig ...för gammal? för att fira nyår haha.
Men jag ser ingen riktigt mening med det hela, visst kul för barnen men men.

Iallafall så va vi ju hos Jossan och Jimmy på middag med några fler vänner.
Det blev 3 rätters!Och gud så gott de va!
Elvira har proppat i sig massa gotta som fans hos dom,så hon har vart hög på socker!
Men jag tillätt henne ju så aja, nu har Elvira precis somnat!
Hon va övertrött och vägrade att sova och jag orkade verkligen inte kämpa med att få henne att sova så vi tog en taxi hem!
"skulle sova där"
Men jag har bestämmt mig nu för att vi inte ska sova borta något mer alls över huvudtaget, om det nu inte är en nödis eller vad man ska säga.
Och så klart när jag har barnvakt då!

BTW taxin tog inte emot mitt kort!!??
Jag fick panik när han sa att det inte funka för jag har ju pengar på kortet, han bah: nej just det här kortet kan inte vi läsa av..
Jag: Öööh???? NEHE! Hur fan gör vi då då?
Han: Ja men ge mig ditt namn och nr så träffas vi imorgon så fåru betala då.
Jag: okey tack!
Tycker att dom borde kunna ta emot alla kort!
Det är lika med buss, här i gävle iallafall kan man betala med bank kort på bussen....men inte jag för dom  tar inte mitt kort....SUCK!

Men nu sover Elvira och jag har ju självklart blivit pigg nu fast jag ha längtat efter sängen hela dagen!
suck...

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ett bankkort för ungdomar? Det har fler haft och haft samma problem.. Jag hade det innan men bytte det för ett tag sen och nu fungerar allt. Jätte konstigt, det känns ju som om att ungdomarna åker mest buss osv så det borde ju fungera.. :/

2011-01-01 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0