När sover era barn?

Elvira har somnat, hon somnade runt 6 tiden precis som igår.
Funderar på om jag ska lägga henne kl 6 ist för 7.
Speciellt när hon kommer hem från dagis för då är hon helt slut och orkar knappt vara vaken till kl 7.
Men för mig känns det lite för tidigt, ju tidigare hon ska sova ju mer "låst" känner jag mig.
Det skulle passa bra nu när jag börjar skolan och behöver tid till att plugga, men på helgerna då?
Då lördag och söndag är dom ända dagarna som jag faktiskt kan göra något.
Visst jag kan bjuda hem vänner och så men jag vill ju göra något mer än att sitta inne och glo på tv.

Sova över hos någon är ju helt omöljligt men det gör mig inte så mkt, det är ju skönare att sova hemma.
Men att inte ens kunna bli tex bortbjuden på middag för att hon ska sova...Jag vet att det är bäst för Elvira, och jag vill ju att hon ska sova tryggt och lungt i hennes egna säng på kvällarna men för mig suger det...


När sover era barn?
Och hur gamla är dom?

Kommentarer
Postat av: Karolina,Mamma till Liam bus

Hej, halkade in här på din blogg och kom på att våra barn går på samma avdelning på dagis.



Liam somnar runt 18-19 tiden beroende på om han sovit på dagis eller inte. Han fyllde 2 år i november.

2011-01-31 @ 22:16:10
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0