Barnvagn.

Förra året i augusti så gick min vagn söder, så jag va tvungen att panik köpa en vagn.
Kommer inte ihåg vad den förra hete, men det va en sitt/ligg vagn med 4 hjul. "stavas det så?"
Iallafall så hittade jag en helt underbar vagn "den jag har nu"
JAg köpte den helt ny på babyproffsen och tänkte, shit jag kommer då inte hitta någon under 6 papp..
Men min kostade BARA 3,6!
Det är en sitt vagn eller Sulky kallas det väl för?
som man även kan ha i liggläge.
Med 4 hjul, 2 stora i back, och 2 "svängvänliga" eller "rörliga" i fram.
Hur lätt och enkel som helst, har inte haft något problem med den och är super nöjd med mitt köp.
Har även fått många kommentarer över den, hur fin den är och så.

Här har ni en bild, dock är min röd.
Precis som min soffa...och jacka...och mitt hår...

Och så har jag henne vänd framåt, asså med ryggen till mig.

En britax äre:P
B smart tror jag den heter.


Det ända problem jag har haft med den är nu, när det kommit snö och då det inte har plogats.
Alltså detta är ingen skogsvagntruk som jag hade förrut haha utan med som en "stadsvagn"
Helt underbar!

Vad har ni för vagn?
Har ni eran drömvagn som jag har?:)


Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Okej, men fråga barnmorskan vad hon tror. Det kanske inte är samma hormon i spiralen som p-piller och p-stav.

2011-01-14 @ 23:35:23
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0