Äntligen!

Helt underbart, perfekt i tid.
Behövde lite posetivt just nu!

Skönt då va räkningarna betalda också!
Att få det gjort är som att man bär på en stor fet jävla sten på 20 kilo, men näre är gjort så faller den av och man flygger iväg!
Inte för att jag inte skulle ha råd med att betala räkningarna eller hyran.
Men det här månaden va lite krånglig, eftersom jag sa upp föräldrapenningen pga...att jag måste?
Jag har börjat skolan och Elvira på dagis, därför har jag suttit och väntat på socpengarna som va lite seg!
Men nu är allt bra och jag kan skutta fram på gatorna igen :)

Ska snart ner till Socialen och tjafsa med dom angående en annan grej, eller jag o Jossan ska dit.
Men det löser sig nog också, annars får dom skylla sig själv för jag är då icke rädd för att gå till rätten med det om det så behövs!

Sedan ska jag till tandläkaren och kolla om dom kan laga min tandställning, det är en liten "metaltråd"
Som har lossnat lite och sticker upp i gomen, eller ja den sticker mig inte i gommen men om jag kommer dit med tungan så sticker jag mig ju...
Ja nej nu lä jag springa till bussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0