2010.

* Jag har vart på rättegång
* Jag klippte håret kort
* Jag piercade mig i överläppen, bröstvårtan och i tungan
* Jag har köpt min 5e kamera detta år 2010!
* Min kompis dog den första april :(
* Vart på minnes stund och begravning
* Jag fick ensamvårdnad
* Jag va på g med Robban men nu är vi bara vänner
* Jag har fyllt 18
* jag har gått på krogen
* Jag har blivit utslängd
* Jag har fått min egna lägenhet
* Jag har tatuerat mig
* jag har vart i Danmark
* Jag har vart på Pink konsert
* Jag har vart barnvakt
* jag skaffade 2 katter
* Jag har opererat mig
* Jag har fått firat min dotters 1års dag <3
* Jag har tagit hål i öronen på Elvira
* jag har skolat in Elvira på dagis
* Jag har fått sätt mitt barn växa och blivit stor, fått vart med i hennes utväcklig vi har haft bra och dåliga dagar.




Nu ärjag nyfiken på vad det nya året har att ge.
Elvira går på dagis och jag börjar skolan UNDERBART!
Tror att det kommer bli ett bra år det här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0