2 kids !

Yes, idag så blir man barnvakt igen till lilla....eller ja han är ganska stor ändå.
Men till Josef iallafall, han som jag va barnvakt till förra gången.
Så det ska bli väldigt skönt!

Jag tycker att 2 barn är mkt mkt mkt MKT lättare att hantera än bara 1.
Okey om båda är griniga och "dampar" så är det ju inte så lätt men i övrigt tycker jag det.
För då kan dom roa varandra och leka och underhålla sig sälva.
Ist för att Elvira är grymt mammig och kräver 1000000000% uppmärksamhet utav mig.
+ att det är kul att se hur dom leker och busar!

Kommentarer
Postat av: Lilla H

Det e verkligen kul å se när de leker ihop.

2011-01-15 @ 15:19:14
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0