Urinvägsinfektion...

Aj och åter aj....
Ja man får skylla sig själv när man bara springer runt i leggins eller strumpbyxor i minus grader.
Jag har iallafall fått urinvägsinfektion.
Det är den värsta jag någonsin har haft, seriöst....
När jag skulle lämna in urinprovet så vare tjockt o typ liknade nyponsoppa?
Ja det såg ju inte direkt ut som vanligt kiss iallafall.
Blod i urinet fanns det också....
Fast under dagarna så känner jag inte av det, bara några timmar på morgonen.
Känns som att det är en klump som sitter i vägen när kisset.

Trevligt va?
Nej...


Något bra som har hänt idag iallafall är att mina bilder kom idag!
Efter bara 2 dagar!
Super happy för det!

Elviras Farmor o faster fick välja flertal av bilderna att ta med sig hem.
Jag valde ut mina favoriter innan jag gav bort typ hälften, men att veta att någon annan har lika stor glädje av dom som mig gör mig väldigt glad:)

Mamma o syrran fick också bilder, eller ja 4 bilder.
En på mamma när hon för första gången håller i Elvira, En på syrran som också för första gången håller i Elvira.
En på mig Elvira o Stefan, och så valde mamma en bild på Elvira när hon sover...
Ni kanske minns hennes snygga sovstil? haha:D

åååh, jag ska ta o köpa ett fotoalbum o några ramar.
Ska garanterat framkalla bilder därifrån flera gånger!
Otroligt finna bilder blev det!

Nej nu ska jagg knapra lite görmigfrisk piller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0